Review Blog Kengkawan




salam...ape khabar semua kawan-kawan..
sihat x...
beberapa hari ni saya tiada mood untuk update blog 
sebab saya mendapat satu berita yang memang pahit untuk diterima..
tapi akhirnya saya redha dan pasrah dengan dugaan yang diberi...
papepon..hidup kena positif barulah kekal bahagia..

malam ni saya nak review beberapa blog kengkawan saya...
kalau korang rasa nak tengok..silalah jejakkan kaki ke blog mereka..

1) Mangsa yang pertama adalah Wany

eheh...link blog dia ad kat atas tu..sape nak tengok sila rajinkan tangan untuk klik..eheh...
sekarang beliau belajar di UITM Chendering dalam bidang office management...orangnya kecil molek dan comel cute gitu...eheh already taken by Mr. Syafiq...mula-mula nak kenal dia ni agak takut gak la..tapi once kenal...she is a friendly person dan sesuai sangat dibuat kawan...kata orang kan..x kenal maka tak kawan..so marilah kita sama2 tengok blog dia...yang ni x pernah jumpa lagi...sekadar borak-borak di Facebook...nak kenal dia sila tekan sini

2) Mangsa  yang kedua adalah Yuyu

nama lainnya adalah Lauryl Lavender..beliau ni pun seorang yang peramah..dan once u oll kenal...senang to be a friends...currently beliau belajar di Kolej Polytech Mara Kuala Lumpur...orangnya tinggi dan putih melepak..ala-ala korean girl gitu..:).....First time jumpa dia adalah dekat bus stand..kebetulan masa tu ujan pulak menitis-nitis..ahaha cam drama la plak kan.....( jangan percaya lak..sekadar cerita rekaan semata-mata)...First time jmpa beliau okay la...boleh borak2....lagipun saya ni pemalu sikit..tambah-tambah kalau cakap dengan perempuan baru kenal.....kalau nak kenal melawat la blog di sini

3) Mangsa yang terakhir adalah Mimi

mangsa yang ketiga ni belajar satu universiti dengan si Wani.... course yang dia amik pon sama kot...
macam biasalah...semua kawan-kawan saya ni peramah dan mimi pun salah seorang daripadanya...once da kenal...senang jek ajak borak...yang ni kenal kat Fb...x pernah jumpa lagi..sama cam wany...jom tengok blog beliau kt sini


apakah persamaan ketiga-tiga blogger di atas....

mereka semuanya already taken....i guess? kalau salah maaf yer...itu baru satu...

yang paling penting adalah...

saya kenal mereka kerana seorang insan dan jugak kawan saya yang menggunakan nama singkatan 
Chemy....aka F.A.L.....

mungkin saya tidak mengenali blogger-blogger diatas kalau saya tidak kenal F.A.L....

F.A.L...bilanya nak buat blog..aahah....
kawan-kawan semua da ada ni....

post kali ni saje jek sekadar untuk menghilangkan rasa bosan dan menambahkan entry saya...
papepon diharapkan persahabatan kita semua berkekalan...dan always keep in touch..
kawin jangan lupa jemput..
nyte

Kalau suka tekan like jer....

1 comment:

  1. kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follownya.. :D

    ReplyDelete