sebab boboy tertarik dengan gegurl 2

 

 apa khabar hari ni semua...
sihat ke...harap-harap ari ni lebih baik dari yang semalam....
ari ni seperti yang dijanjikan..saya akan sambung balik issue semalam..
ahhaa bukan issue pun sebenarnya..sekadar perkongsian jek....

kenapa saya tertarik nak tulis post ini adalah kerana saya taw pasti ada rakan-rakan perempuan sana 
yang ingin mengetahui apakah yang membuatkan lelaki tertarik dengan anda...
jadi teruskan membaca untuk mengetahui apa jawapannya..
ehehhe..

kalau semalam saya tulis yg ke-3, ari ni nak tmbah yang ke -4 plak.. 

 4)  lelaki senang tertarik dengan gadis yang mempunyai mata comel atau spesifiknya mata berwarna...

haha..memang...boy akan senang tertarik kalau jumpa gurl yg macm ni...tapi kena ingat..ni bukan yg contact lense punya...tapi yg natural gitu...ahah..mesti korang akan balas balik kat saya... 'kita orang asia ni mana la nak ada mata-mata warna camtuh'...yup memang saya akui susah nak jumpa...tapi x semestinya xde kan..gadis yg ada natural colored eyes tu patutlah bersyukur...jgn plak berlagak kan..eheh nanti jatuh saham plak...lagi satu kan..nasihat saya kt gurl....kalau anda rabun jauh..jangan lah pakai contact lenses..cuba pakai cermin mata...saya jamin anda akan nampk lebih menarik dan cute ala-ala teddy bear gitu..kalau pakai contact lenses kan..memang akan nampk cm orang yg matanya terbeliak sepanjang mata...silap2 orang kata ' eh dia ni ade penyakit ke eh..mata sampai terkelur'  mcam proptosis plak..oppps proptosis tu protruding of eyeballs kawan2....kat bawah ni saya nak tunjuk sikit apa kaitan gurl dengan contact lense and cermin mata

gadis comel pakai contact lenses akan nampak x comel..mata fake gitu..
gadis tak comel pakai contact lenses...korang fikir la sendirikan...
gadis comel pakai cermin mata ...akan nampak cam bidadari....
gadis tak comel pakai cermin mata..akan nampak cute...

jadi..kesimpulannya..kalau la pasangan saya nanti rabun jauh...mestilah saya akan carik yg pakai cermin mata rather than contact lenses....eeeewwww...

5) lelaki akan tertarik dengan gurl yang unik dan susah nak tackle...

cuba tengok zaman sekrang ni...ramai jek saya tengok awek yg tergedik-gedik...korang ingat lelaki tak jemu ke tengok perempuan yang mcm ni...perempuan yang average...bukan nak kutuk ke ape...tapi ini realiti sekarang...kepada yang faham konsep saya harap ade yang akan berubah...tergedik-gedik mksud saya ni bukan ape....kadang-kadang muka tak berapa lawa pun...tapi nak jugak tunjukkan aset di dada...ish2...wat terseksa jek kaum adam ni..dapat jek dosa free.....'nanti korang akan cakap kan..laki tu yang x jaga mata' ...eh eh salahkan kita plak..yang pegi pakai ketat tu buat ape..terbonjol sana terbonjol sini...ooppsss masya allah..... kadang-kadang benda ni la yang membuatkan lelaki banyak yang jadi playboy...dia x jumpa gurl yang unik dan susah nak dapt..balik-balik ade yang sama jek...crik publisiti murahan...

nasihat saya kat gurl..cuba lah jadi sombong sikit bila ade boy yg nak tackle...jgan senang-senang jek menyerah...jangan tunjuk desperate plak...kalau anda senang-senang jek terima bila di approach kali pertama..itu memang terdesak namanya...bagi la kitorang ni challenge skit...boy sgt suka jenis gadis yang macam ni..sebab dia taw once gadis tu dah terima dia...gadis tu takkan layan boy lain... 

saya cakap macam ni pun ade sebab...saya tengok ramai gurl sekarang mcm nak ikut trend..dia rasa diri dia terancam bila still single..rasa cm lonely sngt..mula la nk ikut bercouple....come on la girl...take care of ur maruah..pasti ade jejaka terhebat malaya yang akan melamar anda.. 
.So, sila jadi unik, jual mahal dan susah untuk di tackle.
itu memang marvellous.....

6) lelaki akan mudah tertarik dengan gurl yang dalam uniform...

yang ni banyak contoh..tak kira la uniform ape..polis ke..bomba ke..askar ke..budak sekolah ke....pengakap ke..PBSM ke..Pandu puteri ke...oh oh...sudah melalut la plak aku ni.....ehe..tapi dalam banyak-banyak uniform...laki sangat mudah tertarik dan jatuh hti pada nurse...mereka nampk cute bila pakai baju uniform tak kira la pink ke..biru ke..putih ke...hijau ke..janji uniform nurse...sudah memang terbukti lelaki ramai yang suka nurse..tapi saya x nafikan..ade jugak yang suka cikgu...cuba la bayangkan kalau korang tengah jalan-jalan pahtu ternampak student nurse yang dalam uniform tak pun budak sekolah yang beruniform yang kiut miut..mata anda pasti akan terbukak tanpa terkelip-kelip.sambil memuji...masya allah...cantiknya ciptaan ILLahi..Yeah, girls in uniform memang superb.

tapi ini x bermakna saya akan cari nurse sebagai pasangan hidup saya..tapi kalau dah jodoh..saya tetap akan terima..peace.... 

7) lelaki mudah tertarik dengan gurl yang mempunyai perangai yang special dan menarik

ni adalah sebab yang terakhir yang ingin saya kongsi...perangai ni paling senang nak kesan masa dating la..masa makan-makan....saya guess gadis pujaan anda pasti akan malu-malu kan bila berhadapan dengan anda..kalau ada meja tuh..macam nak msukkan muka tuh dalam meja..ahah x lawak......malu punya pasal kan..muka pun dah jadi merah....macam jersi RED WARRIOR..aha..melalut plak da dak ni...

to gurl..lelaki ni kebanyakkannya..korang x buat muka menggoda pun xpe...just tunjuk muka anda yang merah tu plus muka risau dan cuak...itu pun dah cukup untuk buat lelaki terbawa-bawa kenangan berjumpa anda dalam kehidupan mereka...benda simple cmni pun buat lelaki tertarik taw..sebb lelaki tu cm jadikan benda ni trademark anda dalam diri mereka..... cara berpakaian ala-ala ayu gitu..bertudung shawl ala-ala yuna ke...dan cara berjalan yang mcm perempuan..i mean bukan jalan terkengkang-kengkang cm lelaki..nanti jatuh saham anda...itu pun dah cukup buat lelaki tertarik pada anda...

saya rasa setakat itu sahajalah update saya kali ini...
semua ni adalah berdasarkan pengamatan dan pembacaan saya..
x semestinya 100% betul...kalau boboy dan gugurl ade pandangan yang bernas dan membina..
silalah berkongsi....

selamat malam...

p/s lepas ni sambung buat tugasan dan belajar.... 










Kalau suka tekan like jer....

4 comments:

  1. ahaha.. mcm bc novel je bila tgk ciri2 nih.. xpela, jadi diri sndri je :)

    ReplyDelete
  2. mudah tertarik dgn girl yg pki uniform???gurl yg pki white coat xdak lam snarai ke...hhahha...xmenarik ker??keke...mentang2 bju nurse ade bentuk...haaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. dear yayah : yup..be urself and the boy akan terima kamu seadanya kan...x pyh nk berhipokrit semua...

    fatin nabilah : haha white coat tu menarik la...kan uniform jugk tuh......:)

    ReplyDelete
  4. tertarik pulak dgn blog awk ni . hekhek . :P

    ReplyDelete