nothing...................

          Sahabatku, sebenarnya dalam diam aku menyanjungimu....kata-kata semangat dan nasihatmu sentiasa tersemat di hatiku...senyuman manismu menjadi khazanah berharga buat diriku......sepanjang kita menempuhi liku kehidupan di kampus.....aku dapt melihat betapa gigihnya perjuanganmu dalam mengejar cita-cita dan menegakkan syiar islam......

          Sahabatku, terima kasih di atas doronganmu untuk aku berada di jalan yang benar selama kita menjadi sahabt....hari-hari yang pernah ku lalui bersamamu tanpaku sedari timbul satu persaan yg tidak mampu aku hindari.....setiap detik bersama menjadi memori indah dalam hidupku....aku tidak pasti adakh kau juga berperasaan demikian.....namun jauh di sudut hatiku....mengatakan gelodak jiwamu sama sepertiku........

         Namun aku mengerti mimpiku tidak mungkin menjadi kenyataan kerana kita dipisahkan oleh sebuah tembok yang cukup tebal........kau yang menjadi idaman ramai pasti dihadapkan dengan pelbagai pilihan....sesungguhnya aku mngerti dan reda dgn ketentuan ini......sedikit pon aku tidak menyesali fitrah diri.......

          Sahabatku,  percayalah walaupon kau tiada di sisi, jiwa dan semangatmu akan sentiasa bersamaku dan untuk kali terakhir...izinkan aku menyebut kalimah yang tak mampu kuluahkan dihadapanmu selama ini....AKU CINTA PADAMU.......

         kuharap......pershabtn kita kekl shingga ke akhir hayt............


Kalau suka tekan like jer....

No comments:

Post a Comment