perpisahan yg tidak dinantikan

salam pertemuan buat blogger2 yg tk jemu untuk menjenguk blog sy...ari ni mcm nk tulis post yg agak emosi sikit...iaitu berkaitan dgn perpisahan...memang semua org tk nk berpisah kan tp apakan daya...memang lumrah hidup..setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan.......


post kali ini sy tujukan buat semua kawan2 yg pernah mengenali sy sepanjang sy berada di universitas padjadjaran bandung ini selama tiga thun...bila melihat angka tiga tahun itu....memang nampk agak lama tp bila pejam mata bukak mata...dah genap tiga thun sy kt sni.....kalau ikutkan hti memang tak nak tinggalkn kota bndung ni sbb dah bnyk kwan2 yg berkongsi suka duka di sini....bila berada jauh dri family....tp hidup ini mesti diteruskan....sy harus kembali ke tanah air sy untuk meneruskan perjuangan mngejar cita-cita sy...

dibawah ini sy sertakan luahan hati sy buat kawan2 yg pnh mngenali sy..


Hari yang berlalu kian cepat kurasa....
terasa baru semalam diri ini tiba di kota bandung.
 tp dalam tempoh beberapa hari lagi ku bakal meninggalkan bumi bandung yg tercinta ini..
.

Ya Allah, sayangnya aku pada ukhuwah ini..
tapi aku redha, andai ini ketentuanmu..
aku akan terima seadanya,....ku harap pertemuan ini tetap mnjadi knangan buat diriku dan kawan2 ku


seharusnya... apabila aku merasa senang dengan pertemuan yang
membibitkan rasa kasih syg dalam ukhuwah ini.......
aku juga seharusnya bersedia untuk menerima ketetapan bahawa setiap pertemuan itu pasti ada perpisahannya...


sahabat...
ingatlah aku dimana sahaja kau berada..
sesungguhnya kasih syg ini.....
Insya'Allah, xkn pudar buat selamanya.,,..
segala kenangan... pahit manis dan suka duka kita xkan kulupakan sampai bila-bila...


maafkanlah aku sahabat..andainya sepanjang tempoh persahabatan ini..
aku mengguris hatimu...
hingga mengalirnya titis-titis jernih di pipimu...

aku hanyalah insan biasa..
xterlepas dari membuat salah..

redhakanlah aku seadanya sahabat...

sesungguhnya aku insan yang amat bertuah kerana dipertemukan dengan shbt2 seperti kalian...
terima kasih sahabat...atas segalanya...

teruskan perjuangan..sahabat..
doaku mengiringi langkah kalian...:)
 
jikalau ada sebarang masalah, jgn malu2 untuk kau mencariku dan menceritakan segala msalah yg terkandung di fikranmu kerana aku juga  shabatmu.....


terima kasih  ats segala bntuan dan pertolongan dri korg2 semua.....tnpa korang..siapalah aku...bubye....

Kalau suka tekan like jer....

No comments:

Post a Comment