cinta tak semestinya memiliki

 salam buat semua kawan2 yg sudi melawat blog ini....ari ni nak ckp lagi pasal cinta...bila tgk tajuk di ats..anda mungkin boleh teka kan apa yg bakal sy bebelkn disini....ni semua pendapt syalah..kalau ade yg nk bantah silakn penuhi ruangan komen di bwah...
bercakp psl cinta ni...kalau kita jatuh cinta pada seseorg...jangan menyiksa diri dgn menganggap bhawa  cinta kita tidak diterima..cinta itu sebenarnya tidak pernah ditolak kerana stiap insan memerlukan dan menginginkn untuk dicintai..
ape peranan kita hanyalh dgn mewujudkan cinta dengan memberikan sesuatu bukan mengharapkan sesuatu sebbnya apa yg diberikan kerana cinta selalu dtg di hti kita pada saat itu juga...
lazimnya..kebhagiaan memmberi jauh lbh smpurna dari kebhgiaan kerana menerima..tapi lain bila kita mnginginkn sesuatu yg kita cntai...keinginan itulah yang memberi phit2  yg mnghiris dada..btul kn...????
jangan menyeksa diri anda dgn mnginginkn sesuatu.....
jgn siakn cinta dgn beban yg berat  mengharap mampu dipikul bahu.....
keinginan untuk memiliki mungin tidak kesampaian tp ingt...
percayalah pada diri
selalunya cinta yg kita berikan sedanya
takkn pernah bertepuk sblh tgn....
sekian shaja coretan buat mlm ni......post ni hnyalh skdr mnghurai erti cinta...kdg2 ape yg kta dmbakan x semstinya kita dpt..tp dgn usaha dan keikhlsan yg kita tunjukkn psti akn ade hasilnya..

Kalau suka tekan like jer....

No comments:

Post a Comment